השגריר לשעבר: "המשבר עם ארה"ב קשה"

אסתי פלד No Comments on השגריר לשעבר: "המשבר עם ארה"ב קשה"

סגן שר החוץ והשגריר לשעבר דני איילון לקאהן וחכם ב"מהדורת הבוקר": "ביידן באמת ציוני, יש לי שעות שיחה איתו הוא לא מסתיר את זה ואומר את זה בפומבי. אבל אין ספק שהתערבות נתניהו בבחירות נגד ביידן משחקת כאן תפקיד" | האזינו

צילום: מרים אלסטר, פלאש 90
13:46
28.04.24
מערכת האתר No Comments on משיח, עכשיו! הרב שניאור אשכנזי והרב דב הלפרין בסעודת משיח • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

על רקע המשבר במדינה בעקבות הרפורמה במערכת המשפט, סגן שר החוץ לשעבר, דני איילון התראיין לבצלאל קאהן ודוד חכם ב"מהדורת הבוקר": "בניגוד לפעמים אחרות המשבר ממש קשה. אני מדבר עם אנשי ממשל אמריקאים משני הצדדים, הם מודאגים. לא אכפת להם מהרפורמה, הם רוצים שתהיה לכידות בישראל נגג אויביה".

"בדיפלומטיה התיאורטית נהוג שלא מתערבים בעניינים פנימיים של מדינות אחרות. אבל אגיד ביושר שבפרקטיקה זה קורה, כולם מתערבים לכולם – גם ישראל התערבה בארה"ב" הוסיף. "ביידן באמת ציוני, יש לי שעות שיחה איתו הוא לא מסתיר את זה ואומר את זה בפומבי. אבל אין ספק שהתערבות נתניהו בבחירות נגד ביידן משחקת כאן תפקיד, אבל זה היה גם לפניו".

"התגובה הפומבית של נתניהו היא טעות בעיני, יש דרך לפעול בדרך אחרת בשיחת טלפון אישית ולא לצאת נגד. כולנו אמונים על מקורות ישראל שאסור להתגרות בגויים – בטח לא מול ידידנו האמריקאים" אמר. "אני חושב שהשמחה לאיד היא שערוריה. זה לא בא ממניעים פטריוטיים, זו לא שמחה לאידו של נתניהו אלא שמחה לאידה של מדינת ישראל".

האזינו:



0 תגובות